news » Офіційний сайт Криворізького Музичного Коледжа а

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

26.11.16

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).26 листопада 2016 року наше місто приймало у залі музичного коледжу високопрофесійний хоровий колектив - Муніципальну академічну чоловічу хорову капелу ім. Л. Ревуцького.
- Художній керівникАндрій Карпінець;
- Головний диригентзаслужений діяч мистецтв України Володимир Курач;
- Диригент Олексій Бояр.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Виступ капели присвячений світлій пам’яті викладача, диригента хору, одного з засновників унікальної хорової школи на Криворіжжі, музично-громадського діяча – Георгія Миколайовича Ярути.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути). Георгій Миколайович був викладачем хорових дисциплін, керівником хору, поєднував керування відділами теорії музики та хорового диригування у Криворізькому обласному музичному коледжі.
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Донька Георгія Миколайовича Ольга Георгієвна Кононенко (котра працювала 30- років у музичному коледжі, з них 25- років концертмейстером хору), організувала приїзд колективу. Ми мали можливість насолодитися чудовим співом, виконавською майстерністю професіоналів.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Вихід капели від першого до останнього артиста був заповнений гучними оплесками, наша сцена вперше мала можливість відчути потужну силу майже 40 чоловічих голосів одразу.
В народі говорять: « Пісня – то душа, з усіх потреб – потреба», мабуть тому, що з покон віку українська музика вінчалася духовним співом. І цей спів чарівний і неповторний і досі ширить межі неба, відкриває людські душі, освячує і збагачує нас. Чоловічий спів є важливим чинником та внутрішньою потребою української душі.
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).На початку концерту у виконанні чоловічої капели прозвучав острозький розспів 13 ст. « З нами Бог» обробка В. Грицишина. Слухачі насолоджувались звучанням небесного інструменту ліри, це виконання задало особливого тону подальшого свята.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути). Георгій Миколайович Ярута був активним діячем культури, перші музичні здібності проявилися ще в дитинстві, але в молодому віці не мав можливості отримати музичну освіту, на заваді здійсненню всіх планів постала війна – Велика Вітчизняна.
Георгій Миколайович юнаком був насильно вивезений в Німеччину, де перебував у концтаборах Дюсельдорфа та Ейзенаха. Декілька разів здійснював втечі з концтабору та за останнім разом йому допомогла спасти життя німецька родина.
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Переживши багаточисленні перевірки режиму радянської влади Георгій Миколайович не втратив людської гідності і великого бажання реалізувати творчий потенціал.
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Майстер своєю диригентською діяльністю заклав виконавські традиції хорового співу різних епох та стилів. Навчаючись в Одеському музичному училищі та будучі вихованцем хорової школи К. К. ПІгрова велике значення в роботі з хором приділяв хоровому інтонуванню.
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).В роки навчання в музичному училищі Юрій Ярута зустрів своє творче натхнення. Студентка К. Пігрова - Євгенія, протягом усього життя була його підтримкою, турботливою дружиною та другом.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).У концерті прозвучав чудовий твір Вадима Миколайовича Ракітянського, який в студентські роки співав у хорі музичного училища та присвятив його з подякою Георгію Миколайовичу. Музика Вадима Ракітянського, вірші Абу-ль Атахія, переклад Михайла Курганцева «Вернись обратно молодость»
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Керівники капели на прохання Ольги Георгієвни вивчили та з високою майстерністю виконали два твори В. Ракітянського «Вернись обратно молодость», та улюблений твір Георгія Миколайовича, який був у репертуарі хору під його керівництвом « Miserere» (Помилуй мене Боже) – перекладення псалма №50 на музику, створене італійським композитором Антоніо Лотті.
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Яскрава виконавська майстерність Георгія Миколайовича, високий професійний рівень та організаційні здібності проявилися у керуванні багатьма хоровими колективами: на Закарпатті у музичній школі (де він був також директором), хором самодіяльності; у криворізькій музичній школі №3 ( де він був засновником та першим директором), музичній школі №9, в хоровому колективі музичного училища, а також чоловічому хорі студентів Технічного університету. Під керівництвом Ю. Ярути хор виїжджав з концертними виступами до Миколаєва, Одеси, Києва.
Багаточисленні вихованці хору під керівництвом Г. М. продовжили традиції хорового мистецтва в своїй творчий діяльності не лише в Україні, а далеко за її межами.
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Дата проведення концерту співпала з Днем пам’яті жертв голодомору та політичних репресій. Щорічний національний пам’ятний день в Україні, припадає на четверту суботу листопада.
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути). Згадуючи творчий шлях Георгія Миколайовича, його спілкування з видатними людьми, з повагою були названі імена викладачів з котрими він тісно співпрацював протягом багатьох років у стінах музичного училища.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Не має сумніву в тому, що існуючий зв’язок двох світів дозволяє їм з небесної висоти чути, бачити все що відбувається в чудесній залі, знати, що їх пам’ятають.
" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути). Слухачі вшанували пам’ять стоячи, запалили свічки, капела виконала «Вічная пам’ять» Павла Чеснокова.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).У другому відділенні звучали обробки українських народних пісень. Українська народна пісня – дорогоцінний скарб нашого народу, окраса його культури!

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).Обов’зково слід сказати про те, що більшість обробок українських народних пісень у репертуарі колективу належить нашому земляку, аранжувальнику, завідуючому музичною частиною капели Віктору Грицишину, який також є артистом хору.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути). Чоловіча капела є пропагандистом творчості сучасних українських композиторів Є. Станковича, І. Карабиця, Л. Дичко. В Зубицького, Г. Гаврилець, М. Шуха, І. Небесного та багато інших.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути)." ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути). Високопрофесійні солісти: Вікторія Заболоцька, Сергій Омельченко, Станіслав Маслянка, Лауреат міжнародних конкурсів Василь Пудченко, Іван Гембач, Заслужена артистка України Валентина Іваненко, Ігор Любименко, Ігор Рідош (бандура), Геннадій Бригінець, Павло Хай (ліра), звучали в діалозі з хором.

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).

Концерт у двох відділеннях - 21 хоровий твір! Слухачі змогли насолодитися високопрофесійним співом, виконавською майстерністю, вражаючим звучанням чоловічих голосів. Браво!!!!!!!!!!

" ...Хто знав і пам'ятає..." (Вечір пам'яті Георгія Миколайовича Ярути).


Викладач відділу «Хорове диригування»
Тетяна Коренчук


Тиждень загальноосвітніх дисциплін.

30.11.16

Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Впровадження інноваційних технологій у навчальний процес – це вимога часу. Як відомо, нове в педагогіці – це не лише ідеї, підходи, методи, технології, які ще не висувались або не використовувались, а й ті елементи педагогічного процесу, які несуть у собі прогресивне начало. Таким чином, у педагогічній інтерпретації інновація означає нововведення, що поліпшує хід і результати навчально-виховного процесу.
Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін.У криворізькому музичному коледжі з 21 по 25 листопада відбувся тиждень загальноосвітніх і соціально-гуманітарних дисциплін, у рамках якого викладачі відділу Углицький О.В., Сліпченко Л.П., Басс М.Б., Ярцев В.М., Ємельянцева Т.Г., Невесела Н.В., Роговська І.І. провели відкриті заняття. На цих заняттях було представлено використання інноваційних методів навчання:
Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін. захист власних філософських концепцій на тему «Філософія і сенс життя людини» (викладач Сліпченко Л.П.);

Тиждень загальноосвітніх дисциплін.

Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін. кооперативне (групове) навчання при вивченні англійської мови (викладач Роговська І.І.);
Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін. фітбол-аеробіка на занятті фізвиховання (викладач Ємельянцева Т.Г.);
Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін. захист студентських творчих проектів на тему «Значення Івана Франка для української літератури та культури» (викладач Углицький О.В.);
Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін. ігрові форми при вивченні історії України (викладач Басс М.Б.);
Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін. мультимедійне устаткування при вивченні фізики (викладач Ярцев В.М.);

Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін.
Тиждень загальноосвітніх дисциплін.

Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін. захист студентами самостійної роботи при вивченні основ екології (викладач Невесела Н.В.).
Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Тиждень загальноосвітніх дисциплін.Заняття показали, що викладачі відділу вміло та вдало використовують різноманітні форми й методи інноваційних технологій, що дає можливість підвищити інтерес студентів до предметів і заохотити їх до власної творчості, а також перетворити заняття з традиційної лекційно-репродуктивної дії на активну взаємодію викладача та студента.

Тиждень загальноосвітніх дисциплін.


Зав. відділом "Загальноосвітні дисципліни"
Углицький О.



Шостий Міжнародний конкурс юних виконавців (з оркестром) «Музичний листопад».

27.11.16

В І Т А Є М О

студентку 1 курсу спеціалізації
«Оркестрові струнні інструменти»


ЗІБРОВУ ІВАННУ

з перемогою

І місце
в Шостому Міжнародному конкурсі юних виконавців
(з оркестром)
«Музичний листопад»


Бажаємо міцного здоров'я та творчої наснаги!


ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.

19-20.11.16

ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.


ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.

ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ. 19-20 ноября 2016 года в рамках традиционной методической конференции пианистов состоялись концерты фортепианной музыки и мастер-класс выдающегося музыканта-исполнителя и педагога – Бориса Эмильевича Блоха, который был приглашен со своим воспитанником – магистром Университета искусств в Эссене Владимиром Матусевичем.
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.Имя Бориса Блоха – выпускника Московской консерватории (ученика Д. А. Башкирова), победителя и призера Международных конкурсов: имени Ферруччо Бузони (Больцано), имени Артура Рубинштейна (Тель-Авив), обладателя золотой медали Международного Листовского общества (Вена), участника фестивалей (Рурский фестиваль фортепианной музыки, Шопеновский фестиваль, «Коринтийское лето» в Оссиахе, Моцартовский фестиваль в Сальсомаджоре -Терме, фестиваль раритетов в Хузуме, Летний фестиваль в Варне, Фортепианный фестиваль «Русская школа» во Фрейбурге, Фортепианный фестиваль имени Бузони, Фестиваль в Сантандере, «Европейская ночь Листа» в Веймаре и другие); постоянного члена жюри многих престижных конкурсов, дирижера – не только известно во всем мире, можно смело сказать, что он входит в Золотой фонд мировой современной исполнительской культуры.
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.Приезд личности такого масштаба позволил не только прикоснуться к искусству выдающегося музыканта, но и ощутить всю смысловую полноту, глубину исполненных произведений, жанрово-стилевые особенности композиторской поэтики и культуры. Величие, масштабность и глубина концепции сонаты Л. ван Бетховена ор.2, №3 До мажор, с первых звуков покорили и заставили забыть о сложности инструмента, который зазвучал красочно и разнообразно, подчиняясь могучему духу музыканта и его феноменальному пианистическому мастерству, поразительному чувству времени и интонационному многообразию оркестровых красок.
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.Совершенно уникальным было исполнение произведений Фредерика Шопена – мазурок и четырех экспромтов, которое покорило и невероятной тонкостью и разнообразием интонационной палитры, и широчайшим спектром настроений и психологических состояний, и теплом света – и печалью шопеновского "jal" (что особенно пронзило ощущением открытого Смысла и прикосновением к Вечности в исполнении мазурки – последнего произведения композитора), и тончайшей педализацией и динамической нюансировкой – мастерством владения всем богатством и разнообразием сложнейшей и специфической шопеновской стилистики.
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.В завершении концерта, слушатели были просто заворожены исполнением рапсодии Ференца Листа №12. Масштабность исполнительской концепции, яркая театральность и фейерверк проносящихся карнавальных образов, тонкий и проникновенный лиризм – рождались под чуткими пальцами Бориса Блоха. Пианист просто гипнотизировал своей феноменальной виртуозностью, непередаваемым чувством времени и интонации – и здесь, конечно же, сказалось дирижерское начало, которое, по словам самого музыканта, очень важно для исполнителя-инструменталиста, так как дает возможность, с одной стороны, взгляда с иных высот на музыкальное произведение, с другой – проникнуть в глубины текста и выявить интонации и фразы с большей выразительностью, "выпуклостью", тембральной красочностью и смысловой значительностью.
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.И все исполнительские средства выразительности – агогика, интонация, ритм, педализация – начинают "говорить" по-иному, более убедительно и интересно благодаря феномену личности Бориса Блоха; все эти особенности являются результатом напряженнейшей работы уникального музыкального мышления Мастера и только его богатый внутренний мир, тонкость и хрупкость души, пианистическое мастерство – способны рождать такой праздник Музыки!

ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.В рамках встречи были запланированы мастер-класс с учениками музыкальных школ города и музыкального колледжа, и концерт магистра Владимира Матусевича, что дало возможность прикоснуться к педагогике Бориса Эмильевича Блоха.
В мастер-классе принимали участие: А. Аль-Зайат (преподаватель И. В. Шишкина, музыкальная школа №2), Д. Гулая (преподаватель Е. А. Нагорная, музыкальная школа №1), Ж. Подружина (преподаватель И. И. Каминская, музыкальная школа №12), А. Романова (преподаватель В. Л. Саковская, музыкальная школа №11), С. Коваленко (преподаватель – заслуженный деятель искусств Украины М. М. Кратинова, КОМК), А. Труфкина (преподаватель Н. М. Педан, КОМК).
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.Отметим, что все дети и студенты продемонстрировали хороший профессиональный уровень, что дало им возможность не только чутко реагировать на пожелания Бориса Эмильевича, но и показать результат, что очень трудно, учитывая концертную обстановку (наличие публики в зале, достаточно сложный инструмент, волнение при игре такому музыканту). Даже инструктивные этюды зазвучали у молодых исполнителей смелее, раскованнее и художественнее, подчинив технические трудности более интересным и сложным художественным задачам, не говоря о музыке И. Баха и В. Моцарта и С. Рахманинова. Борис Эмильевич не только делился своими секретами пианизма, но и предлагал свой взгляд на интерпретации исполненных произведений, при этом отмечая хорошую работу всех преподавателей; увлекал своим исполнением, показывая, как это сыграл бы его учитель, Д. А. Башкиров.
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.Таким образом, все присутствующие в зале получили ответы на многие профессиональные вопросы, связанные и с пианистическим мастерством (свободой аппарата и приемами решения различных технических проблем), и с жанрово-стилевыми и стилистическими особенностями фортепианной музыки – средствами выразительности более высокого уровня (исполнительским временем, интонацией, педализацией, то есть – пространственно-временными параметрами звучащей музыки).
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.
ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ. Ярким результатом педагогического мастерства явился концерт Владимира Матусевича – магистра Университета искусств в Эссене, участника Международного конкурса имени Шопена (Варшава), организатора Екатеринбургского фестиваля фортепианной и камерной музыки "Свободная интонация", концерты которого проходят в России, Польше, Германии, Нидерландах. В его исполнении прозвучали 12 этюдов Ф. Шопена ор.10 и грандиозная по масштабам и сложности Вторая Соната ор.36 С.В.Рахманинова. Игра Владимира Матусевича поражала тонким пониманием стиля, разнообразием пианистических приемов, выразительной агогикой. Каждый этюд открывал свой образно-звуковой мир, поэтичный и хрупкий – от блестящих виртуозных и праздничных до трагичных, глубоко внутренних интимных высказываний. Благородная манера игры, внутренняя наполненность, глубина и концентрация творческой энергии при внешней сдержанности позволили пианисту раскрыть сложный противоречивый мир рахманиновской сонаты, тонкость и поэтичность лирики. Великолепное слышание фактуры, интонационное богатство и прекрасно вылепленная форма – все это результат огромного труда, таланта и великолепной школы, которую Владимир Матусевич унаследовал от своих наставников - профессора Алексея Букреева (Уральская консерватория) и профессора Бориса Блоха.

ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.

ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.Спасибо всем организаторам и тем, кто всячески способствовал приезду таких замечательных музыкантов. Фортепианные вечера состоялись при поддержке МШ города и Благотворительного Фонда "Общественная инициатива жителей Кривбасса" в лице Председателя Правления-директора Соколовского Станислава Владимировича – благодаря им, наш зал, который слышал игру многих выдающихся музыкантов – Дмитрия Башкирова, Элисо Вирсалазе, Веры Горностаевой, Тамары Гусевой, Якова Зака, Дины Иоффе, Рудольфа Керера, Владимира Крайнева, Евгения Малинина, Татьяны Николаевой, Владимира Нильсена, Натана Перельмана, Павла Серебрякова, Анатолия Угорского, Якова Флиера, Наума Штаркмана и многих других выдающихся музыкантов – вновь погрузился в атмосферу настоящего Высокого Искусства!

ФОРТЕПИАННЫЕ ВЕЧЕРА С БОРИСОМ БЛОХОМ.


кандидат искусствоведения,
доцент Ольга Чеботаренко


Всеукраїнська олімпіада з української мови.

25.11.16

Всеукраїнська олімпіада  з української мови.

В І Т А Є М О

студентку 2 курсу спеціалізації
«Теорія музики»

РУДЕНКО ОЛЕНУ

з перемогою

І місце
в міському етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови

Бажаємо міцного здоров'я та творчої наснаги!



Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії.

14.11.16

Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії.

Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії.Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії. 14 листопада у Криворізькому обласному музичному коледжі відбувся майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії з викладача-методиста вищої категорії Рівненського музичного коледжу Олени Владиславівни Чайковської. Для викладачів та студентів спеціалізації «Теорія музики» ця зустріч стала творчою і змістовною. Заявлені теми - «Мультимедійні технології в курсі аналізу музичних творів» та «Форми роботи на уроках поліфонії» - були розкриті у презентаціях методичних робіт інформативно, наочно, професійно.

Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії.

Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії.Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії. Заслуговують на увагу розробки по всім розділам дисципліни «Аналіз музичних творів», загальні характерні визначення того чи іншого явища (епоха Бароко, сонатна форма тощо), підкріплені вдалими художніми та музичними ілюстраціями.
Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії.Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії. З дисципліни «Поліфонія» викладач поділилася своїми розробками в галузі практичних занять у розділі «Строгий стиль», «Фуга». Особливої уваги заслуговують надруковані вправи для аналізу мелодій, вправи на створення одноголосних мелодій на заданий ритмічний малюнок або задану звуковисотність, підібрані художні зразки (особливо з творів українських композиторів) на види контрапункту, фрагменти для аналізу складових фуги, різновиди тем фуг та їх опрацювання.
Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії.Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії. Показані доробки викладача є корисними для застосування та використання в практичній роботі викладачами названих дисциплін та студентами, які вивчають ці дисципліни.

Майстер-клас з аналізу музичних творів та поліфонії.

Викладач відділу «Теорія музики»
В.М. Ракітянський



Шоста Бахівська Академія.

16.11.16

Шоста Бахівська Академія.

Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Масштабная и многогранная по своим жанрам концертная афиша г. Кривого Рога была достаточно дополнена звучанием лучших произведений бессмертной классической музыки.
Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Развитие дружеских отношений между Германией и Украиной привело к тесным контактам творческих коллективов Днепровской музыкальной академии им. М. Глинки и музыкантов г. Лейпцига. VІ «Баховская академия» делегировала большую группу инструменталистов и солистов – вокалистов для совместного исполнения произведений И.С. Баха в творческом турне по Украине. Студенческий симфонический оркестр и хор напряжённо готовились к участию в ежегодном фестивале «Музика без меж», который проводится по инициативе ректора музыкальной академии им. М. Глинки Ю. Новикова.

Шоста Бахівська Академія.

Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. По предложению немецких музыкантов и их содействию в работу были взяты произведения И.С. Баха « Высокая месса» (си – минор) и кантата № 21.
Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. И.С. Бах (1685 – 1750 гг.); его творческое наследие огромно, гуманистическое и народное по своей основе, национальное по истокам и характеру, искусство И.С. Баха обобщило достижения европейской музыкальной культуры и открыло новую эпоху в истории мировой музыки.
Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Сила идей, реалистическое ощущение жизни, смелая фантазия, строгость и патетика – всё это выводило музыку И.С. Баха далеко за рамки церковной тематики, с которой связано его вокально – хоровое творчество. Особое место в наследии И.С. Баха занимает «Высокая месса» (1733 – 1738 гг.) – грандиозное творение, использующее традиционные формы католической литургии, ноне вмещающееся в рамки культовых богослужений ни по своим масштабам, ни по идейно – эмоциональному содержанию, воспринимается потомками, как музыкальное завещание гения.
Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Кантата № 21 И.С. Баха ярко раскрывает главную идею её создателя – Мир на Земле! Эта грандиозная работа культур трех двух стран стала возможной при активном содействии Министерства иностранных дел Германии и её консульства в Украине.
Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Художественным руководителем и главным дирижёром этой концертной программы стал Кристофрид Брёдель, хормейстером – Юлия Иванова; музыковед и ведущий – Игорь Приходько. До приезда в Кривой Рог исполнители с большим успехом выступили в Донецке, Луганске, Запорожье, Мариуполе.

Шоста Бахівська Академія.


Шоста Бахівська Академія.

Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Криворожский музыкальный колледж тепло и радушно встретил и разместил в своих залах и аудиториях огромный творческий коллектив.
Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Осознавая редкую возможность соприкаснуться с такой высокой музыкой концертный зал колледжа был переполнен любителями и знатоками творчества И.С. Баха.
Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Сцена заполнена до отказа участниками хора и оркестра, отзвучали приветственные речи и слушатели окунулись в волшебство музыки, которая держит весь зал в эмоциональном напряжении 2,5 часа.

Шоста Бахівська Академія.

Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Достоинств у концерта очень много – слаженное камерное звучание оркестра, который очень тонко и чутко сопровождал хор и солистов – вокалистов; стройное ансамблирование хора; ощущение формы дирижёрами, этика сценического поведения всех исполнителей.
Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Но особо порадовало решение руководителей концерта – позволить молодым исполнителям, студентам муз. академии стать за дирижёрский пульт, спеть сольные партии в исполняемых произведениях. Чувствовалось их волнение, некоторое напряжение, но выдержки сценической хватило всем.

Шоста Бахівська Академія.

Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Зал это принял очень тепло, особую поддержку проявляли наши студенты, сами в скором будущем дирижёры, вокалисты и артисты оркестра.
Шоста Бахівська Академія.Шоста Бахівська Академія. Аплодисменты продолжались долго, зал стоя приветствовал исполнителей. Заставляя их вновь и вновь выходить на поклон. Было много цветов, улыбок, завязались контакты, которые , возможно, позволят и коллективам нашего колледжа принять участие в подобных концертах – презентациях.

Шоста Бахівська Академія.


Викладач-методист відділу "Хорове диригування" В. Горбатюк,
зав. відділом "Хорове диригування" Т. Мєсропова.




Осінній привіт з Одеси.

12.11.16

Осінній привіт з Одеси.


Осінній привіт з Одеси. Осінній привіт з Одеси. 12 листопада 2016 року... Велика зала музичного коледжу... І ми знову зустрічаємося з великим виконавським мистецтвом. У цей осінній суботній вечір ми з нетерпінням чекали зустрічі з неперевершеними музикантами, заслуженими діячами мистецтв України і просто чудовими людьми: заслуженою артисткою України Валентиною Кириченко (домра) та лауреатом міжнародних конкурсів Юлією Олексій (фортепіано), які завітали до нас з Одеси.
Осінній привіт з Одеси. Осінній привіт з Одеси. У виконанні дуету прозвучали найкращі твори дивовижного композитора, заслуженого діяча мистецтв України, професора Віктора Власова, якому в цьому році виповнилось 80 років. Його музична творчість відрізняється самобутністю та тісно пов'язана з традиціями української і російської музичної класики, продовжує лінію новаторського використання фольклору. Твори вражають своєю вишуканістю, елегантністю та різноманітністю розгортання музичних образів. Кожна з п’єс, що прозвучали зі сцени, були дуже яскравими в плані жанровості та образності.

Осінній привіт з Одеси. Осінній привіт з Одеси. Розпочався концерт твором “Парафраз на українські теми”, в якому ми вперше побачили унікальний ансамблевий талант виконавців, який у синтезі з неперевершеною передачею емоцій й віртуозною технікою не залишив байдужим жодного слухача. Яскраво виділялася варіативно розвинена тема “А ми просо сіяли”.

Осінній привіт з Одеси. Осінній привіт з Одеси. Ведуча концертної програми, заслужений працівник культури України Анна Розен, відрізнилась неординарним творчим підходом до розкриття теми, майстерно звернула увагу публіки на тернистий, але, тим не менш, неймовірно цікавий життєвий шлях професора В. Власова. Виступ супроводжувався біографією композитора, з особливою увагою до його досягнень та творчих успіхів, ілюструючи розповідь фотографіями В.П. Власова з не менш відомими в Україні та світі діячами культури, що дуже сподобалось глядачам .

Осінній привіт з Одеси.


Осінній привіт з Одеси.


Осінній привіт з Одеси. Осінній привіт з Одеси. Велична краса Одеси, живописні картини міста та пам’ятки культури, колорит міста, сповнений палкого темпераменту та тонкого ліризму, - все це не могло пройти безслідно у творчості композитора та було вдало зображено в серії з 7 п’єс "Одеські замальовки". Особливо запам’яталася в циклі “Концертна п’єса”, де автор скористався концепцією розвитку “від похмурого, до веселого”. Відбувається зіткнення двох образів: шарманки, з її тужливим монотонним звучанням і музики у “кафе, де танцюють канкан”, де використовується майстерно завуальована тема “Циганочки”.
Осінній привіт з Одеси. Осінній привіт з Одеси. Завершувала концерт феєрична п’єса “Bossa nova”, у якій композитор використав характерні образи й запальні ритми бразильських танців. Ані на мить не давали відволіктись віртуозні пасажі домри й майстерна гра на роялі. Мабуть саме це викликало шквальні оплески. Зал аплодував стоячи.

Осінній привіт з Одеси.


Осінній привіт з Одеси. Осінній привіт з Одеси. Виступ був палко прийнятий публікою, об’єднавши різні покоління слухачів. Їх єдність стала виразом почуття щиросердної подяки за неймовірно душевний концерт. Гості вечору, без сумніву, будуть згадувати цей вечір, адже він змусив їх поринути у дивовижний світ, змальований Віктором Власовим у своїх чудових творах.

Студенти IV курсу спеціалізації «Теорія музики»
Кочетов Руслан, Тетяна Бережна та Олександра Змієвська



Відкритий навчально-практичний захід.

12.11.16


"Презентація творчих форм робрти керівника дитячого хору з невеликою групою учнів."


Відкритий навчально-практичний захід.

Відкритий навчально-практичний захід.Відкритий навчально-практичний захід.12 листопада в малій залі коледжу було доволі гаряче: тут дитячий хор сектору педпрактики (кер. – Суханова Л.Ф.) та хор дитячої музичної школи №4 (кер. – Долгова О.Г.) зібрались, щоби не лише поділитись один з одним цікавими різножанровими творами, але й продемонструвати зворотній бік концертного виконання – процес розучування твору.

Відкритий навчально-практичний захід.Відкритий навчально-практичний захід.«Метою заходу є максимально наблизити студентів-практикантів, майбутніх керівників дитячих хорів, до сучасних методів репетиційної роботи з вихованцями позашкільних мистецьких навчальних закладів та заохотити як студентів, так і учнів до використання творчих способів розучування твору», – повідомив перед початком «битви хорів» заступник директора з практичної роботи Мєдвєдєв Є.В.

Відкритий навчально-практичний захід.

Відкритий навчально-практичний захід.Відкритий навчально-практичний захід.«В роботі з дітьми для мене головне – гра!»,– на цьому закцентувала увагу присутніх керівник хору сектору педпрактики коледжу Лариса Федорівна Суханова. Досягти потрібного ефекту від цієї гри найдосвідченішому викладачеві-хормейстеру допомагали практиканти Білогурова Аліса, Варійчук Олена, Сафонова Марія, Куявська Ганна, Малишко Анастасія (викладачі-консультанти Бондар Н.М., Калина О.Л.), а також інші студенти відділу «Хорове диригування» (Швець Ірина, Большакова Юлія, Раєвська Анна, Мевший Михайло). Неможна применшити ні заслугу батьків, яким від Лариси Федорівни – окрема подяка, ні фактору спадковості: не лише серед сучасних студентів, але й серед батьків є вихованці Лариси Федорівни.

Відкритий навчально-практичний захід.

Відкритий навчально-практичний захід.Відкритий навчально-практичний захід.На розсуд глядачам було представлено вокально-хореографічну національно-патріотичну композицію на тему пісні «Барви рідної землі» (муз. - О.Злотник, вірші - О.Вратарьов).

«Райдуга-веселка нам допомагай,

Кольори веселі дітям роздавай.

Буде небо синє, ниви золоті,

Буде в Україні радісно завжди…»


Відкритий навчально-практичний захід.

Відкритий навчально-практичний захід.Відкритий навчально-практичний захід.Але однієї лише «гри» для майбутнього музиканта буде замало, тому дещо старші учні, вихованці КПМНЗ «Криворізька міська музична школа №4», опановують ідейно-художній зміст творів та вже працюють над інтонуванням та ансамблем під орудою студентки-практикантки коледжу Дішунц Маріам. «Композитор Брюно Кулє написав свій твір «Vois Sur Ton Chemin», що в перекладі з французької означає «Поглянь на дітей», про тяжку долю безпритульних в післявоєнні часи, він спробував довести, що музика може перетворити знедолених дітей, пропонує їм надію», – розповідаючи про це, Маріам створила відповідний настрій серед учнів, але при цьому спромоглася слідкувати й за технічною стороною виконання.

Відкритий навчально-практичний захід.

Відкритий навчально-практичний захід.Відкритий навчально-практичний захід.В кінці зустрічі діти подивились мультфільм, зробили гуртом фотознімки та отримали солодкі сюрпризи. Батькам дітей сподобався запропонований формат навчально-виховної роботи у навчально-виробничої майстерні коледжу – кузні талантів та майбутніх зірок!..

Відкритий навчально-практичний захід.

Відкритий навчально-практичний захід.Відкритий навчально-практичний захід.Далі буде…

Навчально-виробнича майстерня
при Криворізькому обласному музичному коледжі
сектор педпрактики
© Мєдвєдєв Є.В.

Нові життєві перемоги...

09.11.16
Нові життєві перемоги...

Нові життєві перемоги...Нові життєві перемоги...Кривому Рогу приносять славу не тільки руда і метал, а й нашіземляки, в тому числі талановиті музиканти. Багатьом з них дала путівку в хорове мистецтво Лариса Федорівна Суханова, відмінник народної освіти, високопрофесійний хормейстер Криворізького обласного музичного училища та музичної школи № 1, відома не тільки в місті, в Україні, а й далеко за їх межами - в Росії, Німеччині, Америці , Ізраїлі.

Нові життєві перемоги...Нові життєві перемоги...Відомий криворізький педагог і хормейстер Лариса Суханова навесні 2017 року відзначить 75-річчя творчої діяльності в музиці.

Нові життєві перемоги...Нові життєві перемоги...Серед численних грамот і дипломів Лариси Федорівни: - Грамота «За відмінну роботу» з підписом художнього керівника Національного заслуженого академічного українського народного хору імені Г. Верьовки, Героя України, народного артиста СРСР, академіка Анатолія Авдієвського. Ще можна перераховувати дуже багато грамот і дипломів Лариси Федорівни, але перенесемося в недавні часи, а це - дві Почесні грамоти нашого міста і області - «За багаторічну сумлінну працю та професіоналізм в роботі»!

Нові життєві перемоги...Нові життєві перемоги...Л. Ф. Суханова в бесіді з колегами, друзями часто говорить, що інакше як в оточенні дітей себе не представляє, а весь сенс бачить в тому, щоб і себе знайти, і дитині прищепити інтерес до музики, відкрити таланти і дати поштовх до самостійного руху в підкоренні вершин мистецтва. А чи не піти на урок тільки тому, що не вистачає сил, - це просто неможливо!

Нові життєві перемоги...Нові життєві перемоги...9 листопада 2016 року Суханова Л.Ф. була нагороджена

ПОЧЕСНОЮ ГРАМОТОЮ
Міністерства культури України

За вагомий особистий внесок у розвиток української культури,
багаторічну сумлівну працю,
високий професіоналізм та з нагоди
Всеукраїнського дня працівників культури
та майстрів народного мистецтва.

Нові життєві перемоги...

Нові життєві перемоги...Нові життєві перемоги...Адміністрація та педагогічний колектив Криворізького обласного музичного коледжу вітає Суханову Л.Ф.

«Ви даруєте людям радість, несете культуру до кожного серця, кожної душі, а разом з тим своєю плідною творчою працею звеличуєте рідну Україну! Ви та, хто присвятив себе благородній справі – зберігати, розвивати і відтворювати безцінні духовні скарби нашого народу. Ваш творчий внесок у розвиток національної культури заслуговує на слова щирої вдячності! Сподіваємось і віримо, що це свято подарує вам душевну злагоду, натхнення в роботі заради утвердження на землі ідеалів Добра, Любові і Краси! Нехай кожен день вашого життя буде світлим і сонячним і дарує нові життєві перемоги. Нехай ніколи не згасає творчий вогник у вашому серці!»